Gallery Foto-expositie Oktober 2023 (Foto van een Boommonster in de bossen bij Groesbeek)

Het zou je maar overkomen, ben je aan het wandelen in de bossen bij Groesbeek en komt er ineens een monster uit een boom op je afgevlogen. Wat voor soort boommonster het precies is dat konden we niet ontdekken. We konden het natuurlijk niet nalaten om dit monster op de gevoelige plaat van te leggen. Indien iemand het eerder heeft gezien en ons kan vertellen wat het precis is dan vernemen we dat natuurlijk graag. Dit is weer echt zo’n wonder van de natuur die blijkbaar regelmatig verrassingen voor ons in petto heeft. Als iemand dergelijk soort natuurfoto’s heeft gemaakt, stuur ze dan in naar info@fotoclubfocus.nl en doe ook een keer mee aan een volgende foto-exposities. We zouden het zeer op prijs stellen en maken het voor iedereen mogelijk om ook eens mee te exposeren.

Cameraspecificaties: brandpuntsafstand: 105mm, ISO: 100, Diafragma: f/4, Sluitertijd: 1/60s.